Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DonVega
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 887
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:32, 01 Sty 2012 Temat postu: ZASADY BITEW 1v1 |
|
|
Format AVATAR
1.Fundusze - 14 000
2.Jednostki - średnie
3. Mapa - to już kwestia ustaleń
Zasady
1.Bez artylerii
2. Max 6 jednostek z mieczami,
3. Max 6 jednostek z naginatami
4. Max 6 jednostek z Yarii
5. Max 6 jednostek cawalerii
6. DLC -ALL
7. Max 3 konni strzelcy ( wliczani w cav )
Punktacja
3pkt - Z
1pkt - R
0Pkt - P
Ostatnio zmieniony przez DonVega dnia Pon 16:51, 16 Sty 2012, w całości zmieniany 7 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Rafi
Administrator
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 962
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:45, 01 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Zastrzeżenia miałbym tylko do budynków wspierających - urozmaicają rozgrywkę oraz do skali, jakoś wolę średnią, ale dostosuje się do woli większości
|
|
Powrót do góry |
|
 |
DonVega
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 887
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:54, 01 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Moze i urozmaicają ale jest to bardziej sprawiedliwe i wygranie bitwy nie sprowadza się do tego kto zajał więcej budynków lub co bardziej korzystne.
Ale w takim razie bitwy do dwóch wygranych. Oczywiście naprzemienne hostowanie lub zamiana na lobby stronami żeby mieć równa możliwość dostępu do budynków kluczowych ( w zależności od mapy). W razie remisu po dwóch pierwszych bitwach dogrywka na trawiastej bez budynków.
Choć najlepsze by były walki na klasyku - Nikt nie miałby nad drugim jakiejś kolosalnej przewagi. Tak graliśmy do shoguna 2 i było git
Ostatnio zmieniony przez DonVega dnia Nie 11:57, 01 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rafi
Administrator
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 962
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:03, 01 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Może i bez budynków byłoby sprawiedliwiej, ale jak są domki to trzeba nawet jako broniący myśleć i cały czas działać, a nie stanac na gorce w lesie i czekac na przeciwnika. Najlepiej konkretna mapa na runde, i gramy 2 bitwy, najpierw 1 osoba atakuje potem druga. wyniki 2-0, 1-1, 0-2.
a co do klasyka, rzeczywiście grano na nim az do shoguna, bo nie było awatara Ale nie uważasz że avatar otwiera przed graczem wielkie pole do manewru? Różne świty, umiejętności generała, weterani ze skillami. Dla mnie tylko avatar
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Marcin "Łysy"
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: Nie 12:13, 01 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Rafi napisał: | chodzi o to, że na Skutera prowadzona jest nagonka, od dłuższego czasu.
dziękuję |
????????????????
|
|
Powrót do góry |
|
 |
DonVega
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 887
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:13, 01 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Niby tak ale do świt też nie ma równego dostępu i nie mówię tu o DLC. Bo to zalerzy od farta jak gra wylosuje - nie lubię przypadkowości i tego że dostaje w dupę bo ktoś akurat ma lepsze świty ode mnie i wygrał tylko tym a nie umiejętnościami. Dlatego świty dla mnie troszkę wypaczają rywalizacje. Co do weteranów i skliili to tu się nie czepiam - każdy rozwija jak chce.
Jeśli to ma być rozgrywka ala liga to jak najbardziej - kwestia pkt. MOzna piłkarską - czyli z-w-p {3-1-0} lub pkt za wygrane bitwy czyli 2pkt za bitwę - z-w-p {4-2-0}
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zib_Niemilosierny
Klanowicz

Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 2221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: Nie 15:23, 01 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
1.Awatar
2.Budynki włączone, na konkretnych mapach.Tam gdzie są sprawiedliwie rozłożone. Ogromne możliwości popisania się umiejętnościami taktycznymi.
3.Świty, racja nie każdy ma takie same, ale z tego co wiem i tak używa się 7-8 tych samych cały czas.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
DonVega
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 887
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 15:29, 01 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Ok - to dajcie propozycje MAP bo ja nie wszystkie znam dobrze. Wtedy sie wybierze i będzie się losować co kolejkę
|
|
Powrót do góry |
|
 |
DonVega
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 887
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:30, 01 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Ile chcecie rund. Jedna czy dwie. ?? Zasady kolejności w tabeli. Pkt, stosunek wygranych bitew do przegranych, bilans bezpośredniego spotkania i na końcu ilość zabitych do straconych
|
|
Powrót do góry |
|
 |
DonVega
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 887
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 11:07, 02 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Doprecyzowałem zasady - dziś pomyśle nad mapami . Chyba że macie jakieś propozycje
|
|
Powrót do góry |
|
 |
IC
Dołączył: 24 Paź 2011
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 11:14, 02 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Dodałbym regułę na konieczność ataku w sytuacji gdy na placu boju pozostała sama kawaleria. Rozdzielić należy włócznie od naginat skoro rozdzieliliśmy kawalerie. Konieczność ataku rozumiem między innymi tym że armia kawalerzysty musi przebywać nieustannie na tej samej połowie mapy co armia jego przeciwnika a nie tylko ostrzeliwuje i ucieka bo tak atakują miotacze. Również optuje za średnimi wielkościami jednostek.
Ostatnio zmieniony przez IC dnia Pon 11:40, 02 Sty 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
DonVega
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 887
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:31, 02 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Rozumiem że wystawienie 8 oddziałów antycav jest jak najbardziej na miejscu. Poprawiłem to o konnych Mój błąd nie wiem czemu to napisałem
Ostatnio zmieniony przez DonVega dnia Pon 18:40, 02 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
IC
Dołączył: 24 Paź 2011
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:15, 02 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Jesteśmy rodem jazdy, hold firm na ashigaru nam nie grozi. Wymuszenie ataku na kawalerii można równoważyć wymuszeniem gry w danej odległości od czerwonej linii zawodnika grajacego wloczniami/naginatami. Klasę trzeba określić konkretnie by nie było pretensji gdy ktoś weźmie armie 4 x ninja, 4 x no-dachi , 2 x katana uważając ninja kisho za jednostkę specjalną.
Brak rozdziału na naginaty i włócznie poważnie ogranicza taktykę , od używania rusznic po armię mnichów.
Ostatnio zmieniony przez IC dnia Pon 19:22, 02 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
DonVega
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 887
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 7:22, 03 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Mała errata rulsów
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|