Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DonVega
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 887
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 13:18, 03 Sty 2012 Temat postu: ZASADY 1v1 |
|
|
Rulsy ściągnięte z ostatniego turnieju na orgu. z małą modyfikacją
- jednostki : duże
- środki pieniężne: średnie (10 000)
- zabronione używanie nieruchomej artylerii (ang. no fixed art; bez rakiet i moździerzy)
- maksymalnie 4 jednostki lansjerów
- zakaz opierania obrony/ataku na czerwonej linii końca mapy
- gracz atakujący po 20 minutach od rozpoczęcia bitwy powinien doprowadzić do ostrzału/zwarcia jednostek innych niż artyleria
- eliminacja nacji ( w zależności od ilości chętnych )
Dozwolone mapy:
- Syryjski grzbiet
- Włoskie pastwiska
- Gospodarstwa
- Syberyjski płaskowyż
- Pruskie wzgórza
- Podmokła dżungla
Ostatnio zmieniony przez DonVega dnia Śro 14:57, 04 Sty 2012, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zib_Niemilosierny
Klanowicz

Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 2221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: Wto 16:26, 03 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Jak słyszę "- gracz atakujący po 20 minutach od rozpoczęcia bitwy powinien doprowadzić do ostrzału/zwarcia jednostek innych niż artyleria " to mnie krew zalewa.
A co jeśli atakujący wziął armatkę, a broniący się - jest tępy - i daje do siebie strzelać? Rozumiem, że taki ostrzał mogę prowadzić tylko przez tyle minut na ile mi pozwoli to 20 min. Wniosek jest jeden, po co brać przy agresorze art, skoro i tak nie zmusi się kogoś do ataku.
Albo wezmę milicję, baszybuzuków lub tanie gówno, dam oddać sobie salwę, i wtedy już mogę stać/strzelać godzinę?
Zasada jest z tego co pamiętam poBelizariuszowa, kompletnie z dupy i do dupy w tej grze.Nie precyzyjna i nie do tego typu rozgrywki, gdzie liczą się podchody i pozycje.
Dziękuję.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Amrod
Klanowicz

Dołączył: 30 Wrz 2011
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:03, 03 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Zib_Niemilosierny napisał: | Zasada jest z tego co pamiętam poBelizariuszowa, kompletnie z dupy i do dupy w tej grze.Nie precyzyjna i nie do tego typu rozgrywki, gdzie liczą się podchody i pozycje. |
Może z dupy, ale żaden mądry/odważny się nie znalazł, żeby pomóc prowadzić taki turniej czy ustalić zasady, a jak już to nie podobało się, że uczestnicy po nim jeżdżą. Tylko czemu.
Dziękuję.
Ostatnio zmieniony przez Amrod dnia Wto 17:05, 03 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
DonVega
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 887
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:13, 03 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
No to może być zasada że gramy bez arta i problem się sam rozwiąże. Będziesz miał podchody ZIB pełną gębą
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zib_Niemilosierny
Klanowicz

Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 2221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: Wto 22:21, 03 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Nie mam do nikogo pretensji, tylko służę dobrą radą. A do Dona pretensji to juz na pewno nie mam i nie mogę mieć. Informuję tylko, że zasada nie nadaje się na realia gry w napoleona, a zakazać arta na NTW to tak jak zakazać-nie wiem- piechoty na STW.
Jeśli takie zasady zostaną zagram i tak pewnie, nie bede dyskutował.
Wyraziłem opinię i przedstawiłem argumenty.
Amrod:
-mnie nie pytano o zdanie przy prowadzeniu
-zdanie wielokrotnie z tego co pamiętam wyrażałem,( chyba że skasowano)
-moim zdaniem chęci nie zawsze są najważniejsze przy turniejach
Do Beliego nic nie mam, inicjatywa była -OK- w sprawy orgowe nie wnikam, bo nigdy nie wiedziałem i nie wiem jak jest w "srodku".
Przepraszam jesli kogoś uraziłem, lub zbyt "natarczywie" napisałem posta.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Marcin "Łysy"
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: Śro 14:27, 04 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Wszystkie zasady ok. Tylko proponuje 10000 będzie więcej kombinacji a tak wszystko wszyscy będą mieć przy 14k
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zib_Niemilosierny
Klanowicz

Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 2221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: Śro 14:29, 04 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
14k to za dużo, zgadzam się.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
DonVega
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 887
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:58, 04 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Na shogunie gracie na 14 i jest git więcej woja i dłuższe bitwy ale ok. Tylko na razie jest 2 kandydatów - a gdzie reszta ????
Ostatnio zmieniony przez DonVega dnia Śro 15:00, 04 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Marcin "Łysy"
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: Śro 18:01, 04 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Znajdą się.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zib_Niemilosierny
Klanowicz

Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 2221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: Śro 18:10, 04 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
na 14k w armii masz Don wszystko w armii, a te słabsze państewka tracą całkowicie na wartości. No chyba że chcemy turniej WB vs Francja i odwrotnie.
a na STW prócz tego że genka masz obowiązkowego za prawie 2k (co w sumie daje 12200), to każdy ma takie same jednostki i jest balans. Napoleon na 14k=STW na 25k czy na ile to było.
Najlepiej gdyby było 12500 Romkowe, jak dla mnie sumka idealna, ale od dłuższego czasu już nie można ustawiać takiej kasy.
Wyjaśniam i argumentuje tylko swoje stanowisko.
Ogólnie dopisałbym eliminacje nacji właśnie ale jaki sens w 3 osoby?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
DonVega
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 887
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:14, 04 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
No to może obowiązkowo najdroższy genek - ja wiem że to sztuczne wymuszenie ale ........ zresztą sugestie są takie jak nie inne . Co do eliminacji ja myślałem tu bardziej o formacie każdy z każdym taka mini liga tak jak na STW2 wiec ta kwestia będzie zależeć od ilości graczy. Bo w zamyśle mam coś takiego np: najlepsze nacje limit wykorzystania 1x a słabsze 2x jeśli było by 10 graczy a na kolejkę by odpadało po 2 nacje to coś takiego mogło by być ciekawe. Masz 9 kolejek 9x2 18 nacji do wykorzystania. Kwestia ustalenia które słabsze które mocniejsze.
Np: Limit nacji na gracza w lidze
Anglia x1
Francja x1
Prusy x1
Austria x1
Holandia x3
Turcja x2
Rosja x2 lub x1 jej nie potrafię sklasyfikować
Dania x2
Portugalia x3
Szwecja x2
Hiszpania x2
Ostatnio zmieniony przez DonVega dnia Śro 20:36, 04 Sty 2012, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Marcin "Łysy"
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: Śro 22:07, 04 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Proponuje:
Portugalia x 2 (choć jakbym mógł to zagrałbym nią 10 razy przy 10 k to jest wypas)
Szwecja x 3
Rosja x 1
Austria x 2
Ale oczywiście to są tylko moje propozycje. Zrobisz jak bedziesz chciał.
Ostatnio zmieniony przez Marcin "Łysy" dnia Śro 22:23, 04 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Marcin "Łysy"
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: Śro 22:17, 04 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
A może by tak ze dwie rundy na wodzie. Tak dla zabawy.
średnia kasa
max 6 okrętów
aby wszyscy mogli to ogarnąć bez większych problemów.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|